Wsparcie techniczne
W zależności od indywidualnych potrzeb i wymagań Klienta oferujemy podpisanie umowy zawierającej wybrane elementy wsparcia technicznego.
Nadzór eksploatacyjny nad urządzeniami i instalacją systemu
- kontrola poprawności pracy urządzeń systemu
- konserwacja urządzeń według zaleceń producentów urządzeń
- kontrola poprawności użytkowania i przechowywania urządzeń
- kontrola połączeń urządzeń
- kontrola komunikacji
Nadzór eksploatacyjny nad oprogramowaniem systemu ACCARD+
- sprawdzenie poprawności zapisu i integralności baz danych
- analiza i wyjaśnienie zjawisk dotyczących komunikacji z urządzeniami oparte na zapisach logów systemu operacyjnego, logów bazy danych SQL, logów systemu ACCARD+ oraz zapisów zdarzeń z urządzeń
- analiza i wyjaśnienie dotyczące współpracy z systemami zewnętrznymi oparte na zapisie logów systemu operacyjnego, logów bazy danych SQL, logów systemu ACCARD+ oraz zdarzeń z urządzeń
- pomoc w rozwiązywaniu problemów z konfiguracją systemu na stacjach roboczych
- konserwację buforów i tabel podręcznych systemu ACCARD+
- usuwanie zbędnych plików
- analiza tematów wniesionych
Utrzymanie gotowości do podjęcia akcji naprawczej
- naprawa urządzeń i instalacji w ramach pracy systemu ACCARD+ po pisemnym zleceniu przez Klienta
- eliminacja błędów w działaniu systemu ACCARD+
Podjęcie prac naprawczych odbywa się na podstawie pisemnego zgłoszenia wysłanego przez Klienta Z naszej strony zobowiązujemy się do usuwania awarii w obustronnie uzgodnionym terminie (np. 24, 48, 72 godziny)
Maintenance oprogramowania
Zmieniamy i modyfikujemy program komputerowy ACCARD+ uwzględniając:
- potrzeby i wymagania kolejnych wersji systemu operacyjnego, dla jakiego dedykowany jest program ACCARD+
- potrzeby i wymagania aktualnie obowiązujących przepisów prawnych w RP, które bezpośrednio dotyczą obszarów użytkowania i stosowania programu ACCARD+
- rozwój tych narzędzi do programowania, które zostały użyte do stworzenia programu ACCARD+ w wersji pierwotnie użytkowanej przez Zleceniodawcę
- rozwój sztuki programowania
- potrzebę ochrony systemów informatycznych przed atakiem pirackim w zakresie uznanym za powszechnie obowiązujący w programach o podobnym stopniu poufności danych i podobnym poziomie znaczenia ich zabezpieczenia dla bezpieczeństwa działania Zleceniodawcy w firmach o zbliżonym charakterze
Wykonujemy nie mniej niż dwie wersje programu ACCARD+ rocznie, w zakresie wyżej wymienionych definicji zmian i modyfikacji. Dzięki ścisłej współpracy z dostawcami sprzętu jesteśmy uprawnieni technicznie, organizacyjnie oraz formalnie do przeprowadzania wymiany oprogramowania w urządzeniach.
Maintenance oprogramowania aplikacyjnego ACCARD+Usługa obejmuje informowanie Klienta na bieżąco o nowych wersjach programu, udzielenie promesy na licencję na kolejną wersję programu ACCARD+ na warunkach określonych w umowie licencyjnej oraz promesy na wykonanie:
- instalacji nowej wersji programu ACCARD+ na tym serwerze, na którym zainstalowana była poprzednia wersja programu
- dostosowania plików do baz danych stworzonych na potrzeby prawidłowego działania poprzedniej wersji programu i wymagających modyfikacji w celu prawidłowej pracy nowej wersji programu ACCARD+
- ustawień parametrów urządzeń systemu w celu zapewnienia ich poprawnej współpracy z nową wersją programu ACCARD+
- przeszkolenia administratora programu ACCARD+ w zakresie niezbędnym i adekwatnym do wprowadzonych zmian i modyfikacji
- dokumentacji opisującej wprowadzone w programie ACCARD+ zmiany i modyfikacje
Usługa obejmuje informowanie na bieżąco Klienta o nowych wersjach oprogramowania wewnętrznego urządzeń w ramach systemu, udzielanie promesy na kolejną wersję tego oprogramowania dla urządzeń, umowy oraz promesy na wykonanie:
- instalacji nowej wersji oprogramowania wewnętrznego w wymienionych urządzeniach systemu
- stosownej konfiguracji parametrów urządzeń
- ustawień konfiguracji aplikacji zarządzającej tymi urządzeniami w celu umożliwienia poprawnej współpracy
- przeszkolenia administratora systemu w zakresie niezbędnym i adekwatnym do zmian i modyfikacji
- dokumentacji opisującej nową wersję oprogramowania wewnętrznego urządzeń
Konsultacje techniczne
Usługa obejmuje wszelkie zagadnienia związane z eksploatacją urządzeń systemu oraz oprogramowania ACCARD+ przez Klienta w zakresie czasowym uzgodnionym dwustronnie (telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej lub w naszej siedzibie).