ZASADY DOTYCZĄCE COOKIES

W celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Domyślnie zapisywane są one na Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

ROZUMIEM

Wsparcie techniczne

W zależności od indywidualnych potrzeb i wymagań Klienta oferujemy podpisanie umowy zawierającej wybrane elementy wsparcia technicznego.

Nadzór eksploatacyjny nad urządzeniami i instalacją systemu

  • kontrola poprawności pracy urządzeń systemu
  • konserwacja urządzeń według zaleceń producentów urządzeń
  • kontrola poprawności użytkowania i przechowywania urządzeń
  • kontrola połączeń urządzeń
  • kontrola komunikacji

Nadzór eksploatacyjny nad oprogramowaniem systemu ACCARD+

  • sprawdzenie poprawności zapisu i integralności baz danych
  • analiza i wyjaśnienie zjawisk dotyczących komunikacji z urządzeniami oparte na zapisach logów systemu operacyjnego, logów bazy danych SQL, logów systemu ACCARD+ oraz zapisów zdarzeń z urządzeń
  • analiza i wyjaśnienie dotyczące współpracy z systemami zewnętrznymi oparte na zapisie logów systemu operacyjnego, logów bazy danych SQL, logów systemu ACCARD+ oraz zdarzeń z urządzeń
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów z konfiguracją systemu na stacjach roboczych
  • konserwację buforów i tabel podręcznych systemu ACCARD+
  • usuwanie zbędnych plików
  • analiza tematów wniesionych

Utrzymanie gotowości do podjęcia akcji naprawczej

  • naprawa urządzeń i instalacji w ramach pracy systemu ACCARD+ po pisemnym zleceniu przez Klienta
  • eliminacja błędów w działaniu systemu ACCARD+

Podjęcie prac naprawczych odbywa się na podstawie pisemnego zgłoszenia wysłanego przez Klienta Z naszej strony zobowiązujemy się do usuwania awarii w obustronnie uzgodnionym terminie (np. 24, 48, 72 godziny)

Maintenance oprogramowania

Zmieniamy i modyfikujemy program komputerowy ACCARD+ uwzględniając:

  • potrzeby i wymagania kolejnych wersji systemu operacyjnego, dla jakiego dedykowany jest program ACCARD+
  • potrzeby i wymagania aktualnie obowiązujących przepisów prawnych w RP, które bezpośrednio dotyczą obszarów użytkowania i stosowania programu ACCARD+
  • rozwój tych narzędzi do programowania, które zostały użyte do stworzenia programu ACCARD+ w wersji pierwotnie użytkowanej przez Zleceniodawcę
  • rozwój sztuki programowania
  • potrzebę ochrony systemów informatycznych przed atakiem pirackim w zakresie uznanym za powszechnie obowiązujący w programach o podobnym stopniu poufności danych i podobnym poziomie znaczenia ich zabezpieczenia dla bezpieczeństwa działania Zleceniodawcy w firmach o zbliżonym charakterze

Wykonujemy nie mniej niż dwie wersje programu ACCARD+ rocznie, w zakresie wyżej wymienionych definicji zmian i modyfikacji. Dzięki ścisłej współpracy z dostawcami sprzętu jesteśmy uprawnieni technicznie, organizacyjnie oraz formalnie do przeprowadzania wymiany oprogramowania w urządzeniach.

Maintenance oprogramowania aplikacyjnego ACCARD+

Usługa obejmuje informowanie Klienta na bieżąco o nowych wersjach programu, udzielenie promesy na licencję na kolejną wersję programu ACCARD+ na warunkach określonych w umowie licencyjnej oraz promesy na wykonanie:

  • instalacji nowej wersji programu ACCARD+ na tym serwerze, na którym zainstalowana była poprzednia wersja programu
  • dostosowania plików do baz danych stworzonych na potrzeby prawidłowego działania poprzedniej wersji programu i wymagających modyfikacji w celu prawidłowej pracy nowej wersji programu ACCARD+
  • ustawień parametrów urządzeń systemu w celu zapewnienia ich poprawnej współpracy z nową wersją programu ACCARD+
  • przeszkolenia administratora programu ACCARD+ w zakresie niezbędnym i adekwatnym do wprowadzonych zmian i modyfikacji
  • dokumentacji opisującej wprowadzone w programie ACCARD+ zmiany i modyfikacje
Maintenance oprogramowania wewnętrznego urządzeń

Usługa obejmuje informowanie na bieżąco Klienta o nowych wersjach oprogramowania wewnętrznego urządzeń w ramach systemu, udzielanie promesy na kolejną wersję tego oprogramowania dla urządzeń, umowy oraz promesy na wykonanie:

  • instalacji nowej wersji oprogramowania wewnętrznego w wymienionych urządzeniach systemu
  • stosownej konfiguracji parametrów urządzeń
  • ustawień konfiguracji aplikacji zarządzającej tymi urządzeniami w celu umożliwienia poprawnej współpracy
  • przeszkolenia administratora systemu w zakresie niezbędnym i adekwatnym do zmian i modyfikacji
  • dokumentacji opisującej nową wersję oprogramowania wewnętrznego urządzeń

Konsultacje techniczne

Usługa obejmuje wszelkie zagadnienia związane z eksploatacją urządzeń systemu oraz oprogramowania ACCARD+ przez Klienta w zakresie czasowym uzgodnionym dwustronnie (telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej lub w naszej siedzibie).