ZASADY DOTYCZĄCE COOKIES

W celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Domyślnie zapisywane są one na Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

ROZUMIEM
minutka

Klient: Krajowa Spółka Cukrowa S.A.
Liczba oddziałów: 7 + biuro i centrala
Liczba zatrudnionych: ponad 4000 osób
Data wdrożenia: 2012 - 2014

Wdrożenie systemu rejestracji i rozliczania czasu pracy w architekturze wieloodziałowej, zintegrowanego z systemami HR

Wyzwanie:

Głównym problemem firmy był brak narzędzi do sprawnego rozliczania czasu pracy, który automatyzowałby czynności związane z ręcznym prowadzeniem ewidencji czasu pracy, uwzględniając przy tym specyficzne wymagania firmy i współpracował z istniejącym systemem kadrowo-płacowym. Dodatkowo postawiliśmy przed systemem zadanie rozwiązania problemu nadużyć – mi.in. posługiwania się przez pracownika nieuprawnioną kartą przy rejestracji rozpoczęcia pracy. Budowę systemu poprzedziliśmy przeprowadzeniem analizy przedwdrożeniowej.

Jak przygotować się
do wdrożenia systemu RCP?

Otrzymasz od nas
poradnik wdrożeniowca.

Co zyskaliśmy?

  • 1
    Podniesienie dyscypliny pracy – ujednolicone zostały procedury kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w całej spółce, przypadki posługiwania się nieuprawnioną kartą zostały wyeliminowane. Kamery rejestrują pracownika w momencie odczytu karty a operator może w czasie rzeczywistym lub w dowolnym momencie porównać obraz zarejestrowany przez kamery ze zdjęciem pracownika z bazy danych.
  • 2
    Funkcjonalne narzędzie do zarządzania czasem pracy zgodnie z wymogami firmy – system objął wspólną rejestracją wszystkich pracowników wszystkich oddziałów a jednocześnie pozwolił na kontrolę dostępu do stref chronionych, zapewnił poufność informacji jak również współpracę z innymi systemami wspomagającymi zarządzanie.
  • 3
    Narzędzia i informacje, które wspomagają system kadrowo-płacowy Impuls. Dzięki wymianie informacji pomiędzy systemami ograniczyliśmy ilość czasu poświęconego na ręczne wprowadzanie danych i zminimalizowaliśmy ryzyko błędu.
  • 4
    Ograniczyliśmy nieprawidłowości w rozliczaniu czasu pracy – kartę pracy pracowników uzupełnia ich bezpośredni przełożony, a ostatecznie zatwierdza osoba uprawniona (możliwość zatwierdzanie karty pracy na 3 poziomach uprawnień).
logo

Prace wdrożeniowe realizowane przez firmę Vemco były poprzedzone gruntowną analizą zarówno procesów biznesowych realizowanych w przedsiębiorstwie w zakresie zarządzania czasem pracy jak również w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i produktom — wsparcie w realizacji polityki Food Defense.

img