ZASADY DOTYCZĄCE COOKIES

W celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Domyślnie zapisywane są one na Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

ROZUMIEM

Serwis pogwarancyjny

Usługi serwisowe świadczymy dla klientów w całym kraju - dysponujemy serwisem lokalnym, który za pośrednictwem łącza modemowego lub internetowego administruje powierzone zasoby informatyczne oraz mobilnym serwisem realizującym usługi w siedzibie klienta. Warunki i harmonogram realizacji dostosowujemy
do indywidualnych potrzeb użytkownika, uwzględniając wymagania dotyczące ciągłości pracy systemu
i możliwości budżetowe klienta. Wysokie standardy obsługi zgłoszeń serwisowych zapewnia wdrożenie dedykowanych narzędzi automatyzujących dystrybucję i obieg zgłoszeń - internetowy system zgłoszeń serwisowych w którym klient, po otrzymaniu hasła dostępu, może na bieżąco śledzić postęp swoich zleceń.

Usługi serwisowe w zakresie działań prewencyjnych:

  • przeglądy i konserwacje urządzeń realizowane zgodnie z zaleceniami producentów sprzętu, pozwalające utrzymać niezawodność eksploatowanych urządzeń i zmniejszyć ryzyko wystąpienia poważnej awarii
  • przeglądy i konserwacje oprogramowania, polegające na cyklicznym sprawdzaniu poprawności i integralności baz danych i analizie procesów komunikacji z urządzeniami i systemami zewnętrznymi
  • przeglądy okresowe i konserwacja infrastruktury sprzętowej, systemu operacyjnego i środowiska bazodanowego
  • asysta informatyczna podczas bieżącej obsługi systemu

Usługi serwisowe w zakresie działań interwencyjnych:

  • wsparcie techniczne wykwalifikowanych inżynierów systemowych w bieżącej obsłudze i nadzorze nad bezpieczeństwem danych i wydajnością systemu
  • gotowość serwisowa polegająca na podjęciu działań prowadzących do przywrócenia pełnej funkcjonalności systemu w zdefiniowanym czasie

Usługi serwisowe w zakresie pielęgnacji i rozwoju oprogramowania:

  • maintenance oprogramowania aplikacyjnego, w ramach którego udzielana jest promesa na licencję kolejnej wersji oprogramowania aplikacyjnego
  • aktualizacje oprogramowania wewnętrznego urządzeń zarządzających, realizowane zgodnie z rozwojem firmware producentów sprzętu


Obok wymienionych usług oferujemy również świadczenia wykraczające poza przyjęty standard serwisu - doradztwo związane z rozbudową systemu, dostosowanie oprogramowania aplikacyjnego do nowej wersji systemu operacyjnego oraz inne usługi wynikające ze specyfiki konkretnego wdrożenia lub potrzeb klienta.