ZASADY DOTYCZĄCE COOKIES

W celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Domyślnie zapisywane są one na Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

ROZUMIEM

Kontrola dostępu i rejestracja czasu pracy w Polskich Młynach S.A.

 W 2015 roku w Zespole Zakładów Szymanów w Teresinie należącego do Spółki „Polskie Młyny” S.A. jednego z wiodących producentów mąk w Polsce, firma Vemco wdrożyła system kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy ACCARD+ wraz z modułem współpracy z systemem logistycznym i wagowym.





Wyzwanie

Głównym wyzwaniem dla zespołu wdrożeniowego była budowa rozwiązania, które podniesie poziom bezpieczeństwa ludzi oraz zasobów materialnych, a także usprawni obsługę kontrahentów firmy (dostawców i odbiorców), szczególnie w okresie żniw.



Opis wdrożenia

Celem wdrożenia  było kontrola ruchu osobowego pracowników połączona z rejestracją czasu pracy, zabezpieczenie obsługi ruchu towarowego, ruchu gości oraz zapewnienie współpracy z innymi systemami informatycznymi firmy.

Wdrożenie zostało poprzedzone wnikliwą analizą przedwdrożeniową, której przedmiotem było zebranie i opracowanie informacji w zakresie wymaganych funkcjonalności, procedur i konfiguracji systemu ACCARD+. Wynikiem analizy było zaproponowanie rozwiązania skrojonego „na miarę”, które spełnia oczekiwania Inwestora oraz odpowiada specyfice pracy zakładu.

Prace obejmowały:

  • wykonanie analizy przedwdrożeniowej,
  • dostawę urządzeń i oprogramowania,
  • instalację i wdrożenie systemu,
  • sporządzenie dokumentacji powykonawczej.

 



Zakres funkcjonalny

  • kontrola dostępu
  • rejestracja czasu pracy
  • autentykacja operatorów w Active Directory
  • losowanie osób do kontroli
  • import danych z systemu TETA
  • współpraca z zewnętrznym systemem logistycznym
  • rejestracja pojazdów nieawizowanych
  • przeglądanie wizyt pojazdów awizowanych i nieawizowanych
  • wymiana danych z systemem wagowym



Korzyści z wdrożenia systemu

  • podniesienie poziomu bezpieczeństwa pracowników, mienia oraz danych firmy
  • usprawnienie obsługi ruchu pojazdów, załadunków i dostaw towaru
  • dostosowanie systemu do trybu pracy i wewnętrznych procedur bezpieczeństwa
  • automatyczne przetwarzanie, integracja i korelacja danych z systemami zewnętrznymi
  • szybka transmisja integralnych i kompletnych danych
  • eliminacja ryzyka pojawienia się na terenie firmy osób nieuprawnionych

Dostosowanie do specyficznych wymogów firmy system w znacznym stopniu ułatwia funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Weryfikacja dostawców i odbiorców na podstawie wcześniejszej awizacji usprawniła obsługę kontrahentów firmy i skróciła czas obsługi kontrahentów.

Ponadto wdrożenie systemu kontroli dostępu poprzez ograniczenie dostępu do poszczególnych pomieszczeń i stref wpłynęło na zwiększenie bezpieczeństwa na terenie przedsiębiorstwa oraz poprawę dyscypliny pracy, a zastosowanie modułu losowania osób do kontroli zmniejszyło ryzyko kradzieży.

Link do strony Polskich Młynów S.A.

Wróć

Polskie Młyny S.A.

  • liczba zatrudnionych:  600

Lokalizacje objęte systemem

  • Teresin

Mapa Polski - Kontrola dostępu i rejestracja czasu pracy w Polskich Młynach S.A.

Referencje

System w liczbach

  • czytniki zbliżeniowe: 14
  • kołowroty i bramki uchylne: 1
  • terminale rejestracji ruchu pojazdów: 2
  • stanowiska do obsługi wag: 2
  • użytkownicy systemu: 600
  • szlabany: 2

Innowacyjna Gospodarka