ZASADY DOTYCZĄCE COOKIES

W celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Domyślnie zapisywane są one na Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

ROZUMIEM

Rejestracja czasu pracy

Moduły wspomagające

Platforma programowa ACCARD+ umożliwia rozbudowę systemu o dodatkowe funkcjonalności wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem. Każdy z modułów wspomagających jest w pełni zintegrowany z systemem rejestracji czasu pracy, co w znacznym stopniu ogranicza redundancję i nakłady poniesione na pielęgnację danych oraz daje efekt synergii wykorzystania danych systemowych i infrastruktury sprzętowej.

moduly_wspomagajace_rcp

Moduł projektowania i zadruku kart identyfikcyjnych

Moduł projektowania i zadruku kart identyfikacyjnych pozwala na projektowanie własnych wzorców kart identyfikacyjnych w oparciu o rysunki, zdjęcia przygotowane wcześniej w programach graficznych oraz elementy tekstowe, dane pracownicze, których treść jest pobierana z bazy danych systemu. Konfiguracja z drukarką kart plastikowych umożliwia automatyczny zadruk zaprojektowanego szablonu na kartach.


moduly_wspomagajace_rcp

Moduł rejestracji danych produkcyjnych

Moduł zbierania danych produkcyjnych jest narzędziem do wspomagania procesu rejestracji danych bezpośrednio przy stanowisku pracy. Dane, uwzględnieniające m.in. czas transakcji, kod pracownika i kod operacji, mogą bezpośrednio zasilać system zarządzania przedsiębiorstwem. W zależności od potrzeb moduł rejestracji danych produkcyjnych może dostarczać również własne raporty wykorzystywane do bieżących i okresowych analiz.*


moduly_wspomagajace_rcp

Moduł obsługi stołówki

Moduł obsługi stołówki umożliwia rejestrację wydawania posiłków za pośrednictwem terminali z ekranem dotykowym i czytnikiem kart w technologii stosowanej w przedsiębiorstwie. Terminale współpracują z bazą danych systemu RCP, w której oprócz danych osobowych, przechowywane są dodatkowe informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania systemu stołówkowego, np. kwoty kredytu udzielanego pracownikowi.*


moduly_wspomagajace_rcp

Moduł obsługi kiosków informacyjnych

Kioski informacyjne umożliwiają realizację bezpiecznych procesów samoobsługi pracowników w zakresie dostępu do indywidualnych danych. Wdrożenie kiosków w znaczny sposób wpływa na ułatwienie dostępu pracownikom do indywidualnych danych personalnych a co za tym idzie - minimalizację nakładów na bezpośrednią obsługę personalną pracowników. Producenci udostępniają kioski w szerokim zakresie rodzajów i wykonań.*


moduly_wspomagajace_rcp

Moduł rejestracji wizyt gości

Zarządzanie ruchem gości w systemie ACCARD+ przynosi korzyści nie tylko w postaci ograniczenia czasochłonności wykonywanych czynności. Przede wszystkim umożliwia administratorom pełną organizację i ewidencję wizyt poprzez automatyzację procesów rejestracji danych personalnych gościa, powiadomienia zapraszających o przybyciu gościa, wydania identyfikatora, skierowania gościa we wskazane miejsce i rejestracji godziny wyjścia.


* wymienione funkcjonalności nie są dostępne w standardowo udostępnianej wersji karty pracy z uwagi
na konieczność ich modyfikacji na potrzeby dostosowania do indywidualnych oczekiwań użytkownika; przystosowanie aktualnie realizowanych funkcji wymaga określenia specyficznych w tym zakresie uwarunkowań przedsiębiorstwa

Jeżeli chcą Państwo uzyskać więcej informacji na temat oferowanych przez nas usług i produktów, prosimy
o bezpośredni kontakt z naszym działem handlowym.

OPIS FUNKCJI SYSTEMU

Chcesz uzyskać
więcej informacji
o systemie?


+48 58 550 75 65
systemy@vemco.pl

Innowacyjna Gospodarka