Kontrola dostępu
Moduły wspomagające
Platforma programowa ACCARD+ umożliwia rozbudowę systemu o dodatkowe funkcjonalności wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem. Każdy z modułów wspomagających jest w pełni zintegrowany z systemem kontroli dostępu, co w znacznym stopniu ogranicza redundancję i nakłady poniesione na pielęgnację danych oraz daje efekt synergii wykorzystania danych systemowych i infrastruktury sprzętowej.
Moduł wizualizacji systemuModuł wizualizacji systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy stanowi narzędzie do graficznego przedstawienia rozmieszczenia punktów systemu na schematach obiektów. Wizualizacja uruchomiona na dedykowanym stanowisku nadzoru, umożliwia operatorom bezpośredni podgląd zdarzeń zarejestrowanych na danych urządzeniach, sterowanie urządzeniami, oraz odtworzenie lub śledzenie ruchu wskazanych osób.* |
|
Moduł projektowania i zadruku kart identyfikcyjnychModuł projektowania i zadruku kart identyfikacyjnych pozwala na projektowanie własnych wzorców kart identyfikacyjnych w oparciu o rysunki, zdjęcia przygotowane wcześniej w programach graficznych oraz elementy tekstowe i dane pracownicze, których treść jest pobierana z bazy danych systemu. Konfiguracja z drukarką kart plastikowych umożliwia automatyczny zadruk zaprojektowanego szablonu na kartach. |
|
Moduł rejestracji danych produkcyjnychModuł zbierania danych produkcyjnych jest narzędziem do wspomagania procesu rejestracji danych bezpośrednio przy stanowisku pracy. Dane, uwzględnieniające m.in. czas transakcji, kod pracownika i kod operacji, mogą bezpośrednio zasilać system zarządzania przedsiębiorstwem. W zależności od potrzeb moduł rejestracji danych produkcyjnych może dostarczać również własne raporty wykorzystywane do bieżących i okresowych analiz.* |
|
Moduł obsługi stołówkiModuł obsługi stołówki umożliwia rejestrację wydawania posiłków za pośrednictwem terminali z ekranem dotykowym i czytnikiem kart w technologii stosowanej w przedsiębiorstwie. Terminale współpracują z bazą danych systemu, w której oprócz danych osobowych, przechowywane są dodatkowe informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania systemu stołówkowego, np. kwoty kredytu udzielanego pracownikowi.* |
|
Moduł obsługi kiosków informacyjnychKioski umożliwiają realizację bezpiecznych procesów samoobsługi pracowników w zakresie dostępu do indywidualnych danych. Uruchomienie kiosków w znaczny sposób wpływa na ułatwienie dostępu pracownikom do indywidualnych danych personalnych a co za tym idzie - minimalizację nakładów na bezpośrednią obsługę personalną pracowników. Producenci udostępniają kioski w szerokim zakresie rodzajów i wykonań.* |
|
* moduł wymaga dostosowania do indywidualnych oczekiwań użytkownika, uwzględniających specyficzne w tym zakresie uwarunkowania przedsiębiorstwa |