ZASADY DOTYCZĄCE COOKIES

W celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Domyślnie zapisywane są one na Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

ROZUMIEM
minutka

Rozwiązaliśmy problemy z rejestracją i rozliczaniem czasu pracy
w blisko 80 przedsiębiorstwach.

logo

System rejestracji i rozliczania czasu pracy ACCARD+ udostępnia szeroki wybór narzędzi do efektywnego zarządzania czasem pracy.

Zbudowaliśmy go z myślą o przedsiębiorstwach wymagających od systemu najwyższego poziomu elastyczności, skalowalności i niezawodności.

Otwarta architektura programu umożliwia wymianę danych z dowolnym systemem kadrowo-płacowym oraz modyfikację i dostosowanie funkcjonalności do indywidualnych i branżowych wymagań przedsiębiorstwa.

Rozważasz wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy?


Co zyska Twoja firma na wdrożeniu systemu ACCARD+:

  • 1
    Czas: poświęcany do tej pory czas na okresowe rozliczanie pracowników ulega znacznemu skróceniu. Elektroniczna rejestracja czasu pracy i wymiana danych z systemem kadrowo-płacowym nie wymaga wielokrotnego wprowadzania tych samych informacji i usprawnia proces rozliczania pracowników.
  • 2
    Bezpieczeństwo: współpraca z firmą z ponad 20-letnim doświadczeniem, popartym referencjami takich firm jak: PKN Orlen, Grupa LOTOS, PGE Elektrownia Bełchatów, MICHELIN, TREFL, KSC, Sharp daje gwarancję powierzenia wdrożenia systemu najlepszym specjalistom w branży.
  • 3
    Komfort obsługi personalnej: program wyposażony jest w automatyczne mechanizmy do interpretacji danych (mechanizmy informujące o nieprawidłowościach wprowadzanych danych wg. Kodeksu Pracy), nieprawidłowościach w rejestracji danych przez użytkowników i nieprawidłowościach w pracy urządzeń.

Twoje korzyści:

  • 1
    Wsparcie od momentu analizy przedwdrożeniowej: współpracując z nami zyskują Państwo pewność, że nie zostaną zaskoczeni dodatkowymi, nieprzewidzianymi kosztami. Oferty przygotowujemy w sposób kompleksowy i nie boimy się informować o trudnych obszarach wdrożenia.
  • 2
    Przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika aplikacji: raporty udostępnione on-line w wielu funkcjonalnych przekrojach, możliwość rozszerzenia funkcjonalności systemu o funkcje dedykowane.
  • 3
    Ciągłość pracy systemu: nawet w przypadku utraty zasilania i komunikacji z serwerem aplikacji urządzenia mogą weryfikować uprawnienia użytkowników kart; awaria nie skutkuje utratą danych, które po nawiązaniu komunikacji z serwerem zostają uzupełnione.